Wydawnictwo Bauer - przejdź do strony głównej
kontakt     
czasopisma:  
   witryny:  
Wydawnictwo Tytuły Reklama Kolportaż Produkcja Dla prasy


Kontakt:

04-035 Warszawa
ul. Motorowa 1 ,
telefon: (22) 51 70 500,
fax: (22) 51 70 125,

Dyrektor:
Maciej A. Brzozowski,


(01.08.2017)

W środę 2 sierpnia br. ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika Świat Kobiety, a w nim jeszcze więcej ciekawych, inspirujących treści skierowanych bezpośrednio do dojrzałych kobiet.

Od tego numeru Świat Kobiety wprowadza nowe rubryki:

- „Znajdź swój dojrzały styl”, w której redakcja prezentuje stylizacje dojrzałych gwiazd - zestawy na wyjście i na co dzień w połączeniu z produktami dostępnymi na polskim rynku.

- „Zdaniem seksuologa”, we współpracy z doświadczonym i cenionym seksuologiem rozwiązujemy intymne problemy Czytelniczek.

- „Kobieta na czasie”, odmieniony Świat Kobiety pomaga Czytelniczkom odnaleźć się w świecie cyfrowej technologii i najnowszych trendów, którymi żyją ich dzieci i wnuki. Podpowiadamy m.in., jakie aplikacje warto zainstalować, co znaczą modne słowa używane przez młodzież itp.

- „Męski punkt widzenia”, rubryka, w której znani, dojrzali mężczyźni opowiadają o miłości, partnerstwie, a także o tym, co cenią i co jest dla nich ważne w relacji z kobietą.

- „Nieznane oblicza kobiecych legend PRL-u”, historie polskich gwiazd. Kobiet, które kochaliśmy i podziwialiśmy w latach 60, 70- tych.

- „Gadżety ułatwiające gotowanie”, to rubryka poświęcona innowacyjnym, ale jednocześnie niedrogim produktom, dzięki którym gotowanie dla całej rodziny może być jeszcze prostsze.

Ponadto działy: moda, uroda, zdrowie, kuchnia i prawo zostały zyskały więcej porad specjalistów. Modę zamykają „Metamorfozy” - sesja przygotowywana z udziałem Czytelniczek. Zdrowie poszerzone zostało o materiał z prostymi ćwiczeniami.

Zmiany wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz prasę.

Nakład tego wydania wyniesie 438.000 egz.

Objętość, format i cena miesięcznika „Świat kobiety” pozostały niezmienione.

Kreację spotu reklamowego przygotował Digit-Art, media zakupił dom mediowy MEC.




« Powrót